Mitternunti- Zaklęcie mojego autorstwa. Powstało z połączenia słów: Mittere(z łac. Wyślij) i Nuntius (z łac.wiadomość). Po jego wypowiedzeniu , w określonym miejscu pojawia się napis widoczny tylko dla odbiorcy (lub odbiorców).
Rupturos- zaklęcie powstałe z połączenia słów: Rupture (z franc: łamanie) i os (z franc: kości). Powoduje iście bolesne iluzje łamania kości. Ingeruje w sferę umysłową w taki sposób, że osoba nim dotknięta nieświadomie sama łamie sobie kończyny, myśląc, że próbuje je naprostować, co powoduje podwójny ból.
Virtutnis – zaklęcie powstało z połączenia słów: Virtutem
( z.łac. moc)i ignis (z łac. Ognień). Powoduje uwolnienie magii żywiołu u osoby
wypowiadającej inkantację i możliwość kontrolowania jej na wszelkie sposoby. U
osoby niepanującej nad ogniem nie da ono zbyt wielkich efektów. Objawi się
jedynie pojedynczymi iskrami lub płomieniami.
Arrow- ( z łaciny: strzała) Sprawia, że na ofiarę z każdej strony lecą uśmiercające lub usypiające strzały, w zależności od intencji rzucającego. Zbyt silny może wywołać niepożądane skutki, jak wybuchy magii przy śnie ( jak u dziecka) lub zbyt szybki rozkład ciała.
Somnium- ( z łac.sen) Ofiara pada pogrążona w śnie. Zaklęcie trudne do
opanowania. Zbyt silne sprawia, że sen staje się wieczny. żeby wybudzić kogoś z tego snu, trzeba znać przeciwzaklęcie ( Vigiliis - z łac. brak snu) lub odczekać, aż zaklęcie straci swoją moc ( kilka godzin ). Jeśli zaklęcie jest słabe, podziała zwykłe Finite.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz